fredag 31. august 2007

Feilskritt for Fremskrittspartiet - del 1

Tilbakeskritt for Fremskrittspartiet





For oss som misliker FrP er det en kjent sak at de driter seg ut titt og ofte. Stadig er det en eller annen i partiet som klarer å si et eller annet fullstendig idiotisk (som for eksempel Ellingsen presterte å gjøre i forbindelse med voldtektsbølgen i Oslo).

Derfor har jeg bestemt meg for at jeg skal lage en serie med dumme ting FrP presterer å gjøre for å ødelegge for seg selv - "Feilskritt for Fremskrittspartiet".

Selv om det allerede før jeg begynte på innlegget gikk opp for meg at jeg burde gjort dette for lenge siden, i og med at jeg allerede har en lang liste med ting FrP har sagt og gjort, starter jeg altså nå, med en sak som "rystet" (oh gee, big surprise) finans- og politikk-Norge.


Denne artikkelen forteller nemlig at det ikke bare er partiet Høyre som inneholder en skattesnylter eller to. Ligningskontoret mener nemlig at FrPs stortinggruppe skylder dem opp i mot 2,7 millioner i ubetalt skatt fra perioden 1995-2005.
FrP meldte fredag kveld at de bare vil betale tilbake 365.000 kr av det manglende beløpet.

Lykke til med å vri grisenesa di ut av denne, Carl Ivar. Jeg gleder meg til å se FrP måtte gi fra seg de to millionene de fikk av Rimi-Hagen til skattefuten.

"Et feilskritt for Fremskrittspartiet er et fremskritt for menneskeheten" - button

Ingen kommentarer: